-
Huawei Polska gwarantuje sprawne działanie urządzenia, na które została wydana niniejsza karta gwarancyjna pod warunkiem korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi.
-
Gwarancja obejmuje urządzenia zaopatrzone w poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną. Kartę gwarancyjną uznaje się za ważną, jeżeli ma czytelny podpis i stempel sprzedawcy, czytelnie wypełnione rubryki zawierające oznaczenie urządzenia i jego numery seryjne, datę sprzedaży bez zmian i skreśleń.
-
Okres gwarancji obejmuje 24 miesiące (6miesięcy na akcesoria) od daty sprzedaży urządzenia Użytkownikowi.Niniejszej gwarancji podlegają również Produkty zakupione w państwie należącym w dniu zakupu do Unii Europejskiej oraz na Islandii, w Norwegii i Szwajcarii, o ile nie upłynął okres wskazany w zdaniu powyżej.Ujawnione w tym okresie ewentualne wady lub uszkodzenia objęte gwarancją powinny zostać niezwłocznie zgłoszone w miejscu zakupu sprzętu lub bezpośrednio do Autoryzowanego Serwisu.
-
Usterki urządzenia podlegające gwarancji zostaną usunięte bezpłatnie dla Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urządzenia.
-
W przypadku niezgodności reklamacji ze stanem faktycznym reklamowanego urządzenia Gwarant odpowie pisemnie na roszczenie reklamacyjne Klienta w ciągu 14 dni roboczych oraz ustali sposób i termin realizacji reklamacji lub poda przyczyny odrzucenia roszczeń reklamacyjnych.
-
Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe lub inne wolne od wad, przynajmniej tej samej klasy, gdy: -w okresie gwarancji dokonano trzech napraw zakwalifikowanych, jako naprawy gwarancyjne, a sprzęt nadal wykazuje usterki lub-serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie usterki nie jest możliwe lub-wykonanie naprawy gwarancyjnej nie było możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urządzenia.
-
Wybór sposobu usunięcia wady lub uszkodzenia należy do Huawei Polska, która może usunąć wadę poprzez naprawę bądź wymianę uszkodzonego podzespołu lub wymianę urządzenia na inny sprawny produkt.
-
Huawei Polska nie odpowiada za kompatybilność sprzedawanego sprzętu z posiadanym przez Kupującego i zainstalowanym przez niego oprogramowaniem.
-
Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć urządzenie do Autoryzowanego Serwisu w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym przypadku Reklamujący ponosi ryzyko uszkodzeń, które mogą wyniknąć w czasie transportu do i z punktu serwisowego.
-
Huawei Polska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pozostawione w reklamowanym urządzeniu przedmioty należące do Reklamującego (np. karty SIM, wtyczki, przejściówki itp.).
-
Reklamujący powinien przedstawić dokładny i zgodny z rzeczywistością opis występujących niesprawności. Huawei Polska nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwą lub niepełną naprawę lub wydłużenie czasu naprawy spowodowane niepełnym lub wprowadzającym w błąd opisem usterki.
-
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje: -nieprawidłowej, niezgodnej z instrukcją instalacji zakupionego sprzętu, -konfiguracji urządzeń współpracujących niebędących częścią przedmiotu niniejszej gwarancji.
-
Roszczenia gwarancyjne Kupującego mogą być odrzucone przez Serwis Huawei Polska w następujących przypadkach: -korzystania z urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem wynikającym z instrukcji obsługi, -uszkodzeń mechanicznych oraz nieprawidłowego działania urządzenia wynikającego z tych uszkodzeń i wywołanych przez nie wad,-eksploatacji urządzeń w warunkach znacznego zanieczyszczenia, wysokiej wilgotności oraz dużych wahań temperatur,-wystąpienia usterek związanych z nieoryginalnym lub niewłaściwym oprogramowaniem niedołączonym do produktu, w przypadku, gdy wynikają one z ingerencji użytkownika (np. instalacji nieprawidłowych sterowników, użytkowanie oprogramowania bez licencji),-dokonywania napraw i przeróbek przez osoby i punkty serwisowe do tego nieuprawnione,-wadliwego działania będącego następstwem przypadków losowych niezależnych od warunków eksploatacji (np. pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne, nieprawidłowe napięcie w sieci, działania wojenne itp.),-zerwania jakiejkolwiek plomby gwarancyjnej z urządzenia.
-
Huawei Polska nie ponosi odpowiedzialności za utratę oprogramowania lub danych przechowywanych w urządzeniu podczas naprawy sprzętu. Huawei Polska zaleca regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa oprogramowania i danych.
-
Gwarancja nie daje Kupującemu prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na twardym dysku oraz innych nośnikach danych.
-
Niniejsza gwarancja nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
-
Termin gwarancji w żadnym przypadku nie ulega przedłużeniu ani nie biegnie na nowo.
-
Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do Autoryzowanego Serwisu wraz z dowodem zakupu i ważną kartą gwarancyjną.
-
Ewentualne naprawy mogą być dokonywane jedynie w Autoryzowanym Serwisie firmy Huawei Polska.